• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Var kan man låna 130k i 2 månader utan UC?

Hej997

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
23 Januari 2022
Meddelanden
69
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Som rubriken lyder var kan man låna 130k i 2 månader utan uc? En bekant till mig vill hjälpa mig släcka 2 kreditkort på 130k som tynger mitt UC betyg. Tanken är att jag ska betala av dom 2 kreditkorten för att få betyget att sjunka till runt 2% då jag idag har ett UC betyg på 4,2% och 2 UC ff en går ut 8 november så tanken är att söka samlingslån den sista november när kreditkorten också har uppdaterats. Sen så ska min bekant som lånar mig dessa 130k stå som medsökande på samlingslånet därför vill vi helst undvika att lånet syns på UC.
Ska söka ett lån på 440k och betala tillbaka dom 130k plus 90k till min bekant sen resten betala andra lån och krediter
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Emraa123

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Mars 2021
Meddelanden
211
Mottagna reaktioner
56
Poäng
177
Som rubriken lyder var kan man låna 130k i 2 månader utan uc? En bekant till mig vill hjälpa mig släcka 2 kreditkort på 130k som tynger mitt UC betyg. Tanken är att jag ska betala av dom 2 kreditkorten för att få betyget att sjunka till runt 2% då jag idag har ett UC betyg på 4,2% och 2 UC ff en går ut 8 november så tanken är att söka samlingslån den sista november när kreditkorten också har uppdaterats. Sen så ska min bekant som lånar mig dessa 130k stå som medsökande på samlingslånet därför vill vi helst undvika att lånet syns på UC.
Ska söka ett lån på 440k och betala tillbaka dom 130k plus 90k till min bekant sen resten betala andra lån och krediter
440k utan Uc det svårt. Wästgöta max 300k kan man låna med bisnode och dem är så svåra.
 

Emraa123

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Mars 2021
Meddelanden
211
Mottagna reaktioner
56
Poäng
177
Nej 130k utan UC 440k med uc när jag betalat av 2 kreditkort det är därför jag behöver dom 130k
Ok, testa wästgöta men du måste ha minst 7a på bisnode och inga speltransktioner i ditt konto föratt de bruka kolla det via kreditz
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp